Klantenservice Creaplot

Contact

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice.

Per e-mail

Stuur een e-mail naar [email protected] Wij beantwoorden jouw mail zo snel mogelijk. In het algemeen is dit uiterlijk binnen één werkdag, met uitzondering van gesloten dagen.

Telefonisch

Wil je liever iemand spreken? Dat is ook zeker mogelijk. Je kunt onze klantservice bereiken op telefoonnummer: 085-4018709.
Op maandag en dinsdag van 10:00 tot 12:00 en tussen 14:00 en 16:00 en op donderdag tussen 10:00 en 12:00


Kantoor
Ons kantoor is gevestigd in Veenendaal. Let op! Dit is geen bezoekadres.
Storkstraat 24
3905KX Veenendaal

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag – 08:30 – 17:00

Gesloten op:
Nieuwjaarsdag
Goede vrijdag
Pasen (eerste en tweede paasdag)
Koningsdag
Hemelvaartsdag
Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag)
Kerstmis (eerste en tweede kerstdag)

Bestellen

Stap 1. Ga naar onze webshop

Ga naar de juiste categorie onder het kopje winkel onder de hoofdbalk en zoek het gewenste artikel.

Stap 2. Plaats het gewenste artikel in je winkelwagen

Kies het artikel dat je wilt bestellen en klik op het product om vervolgens het gewenste aantal in je winkelwagen te plaatsen. Bij het bestellen van stickerfolies en textielfolies selecteer je eerst de gewenste kleur en daarna de gewenste afmeting. Bij aantal kun je aangeven hoeveel vellen of meters je wilt ontvangen. Mocht je meerdere producten willen bestellen kun je nog even verder winkelen.

Stap 3. Ga naar je winkelwagen

Bovenin de menubalk verschijnt een icoontje van een winkelwagen met het aantal producten dat je erin geplaatst heb. Klik op dit icoontje om eventuele aantallen nog aan te passen of naar de verzendmethode en afrekenen te gaan door te kiezen voor doorgaan naar afrekenen.

Stap 4. Afleveradres en betaalwijze

Vul hier jouw factuurgegevens in en eventueel het adres waar de bestelling afgeleverd moet worden (indien afwijkend). Onderaan de pagina kun je kiezen voor verschillende betaalmethodes. Betaal je per Ideal of per Mister Cash? Dan zal je bestelling dezelfde dag nog worden verwerkt (mits voor 15:00 besteld).Belgisch bedrijf? Lees hier verder.

Stap 5. Bestelling afronden

Kies nu voor bestelling plaatsen. Indien je gekozen hebt voor Ideal of Mistercash word je automatisch doorverwezen naar de betaalpagina. Na het correct afwerken van deze pagina zal je bestelling pas afgerond worden. Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Verzending

Levergebied: Nederland & België

Delivery area: The Netherlands & Belgium

Wij betalen voor jou de verzendkosten bij bestellingen boven de € 100,00 die geleverd worden in Nederland. Bij een bestelling onder de € 100,00 betaal je slechts € 6,95 verzendkosten. Voor bestellingen naar België is verzending gratis boven een bedrag van € 150,00 Bij een bestelling naar België onder de € 150,00 betaal je € 8,95.

Nederland
Onder de € 100,00 : € 6,95
Boven de € 100,00: Gratis
België
Onder de € 150,00 : € 8,95
Boven de € 150,00 : Gratis

Je zending zal worden verstuurd met DPD pakketdienst. Zodra jouw pakket is verstuurd, ontvang je hierover een bevestiging per e-mail met daarin een track& trace code. Met deze code kun je zien wanneer je pakket wordt afgeleverd. Ook ontvang je op de dag zelf een e-mail met een geschat tijdstip van aflevering.

Er moet altijd getekend worden voor ontvangst en het pakket wordt alleen geleverd op het aangegeven adres. Mocht je onverwacht niet aanwezig zijn, zal het pakket de volgende werkdag worden aangeboden. Na 2 mislukte pogingen tot aanbieden, zal het pakket worden doorgestuurd naar een parcelshop waar deze afgehaald kan worden. Je ontvangt hierover bericht van DPD.

Levertijd

Bijna al onze producten zijn uit voorraad leverbaar en worden dezelfde dag nog verstuurd, mits je voor 12:00 besteld en hebt afgerekend. We doen ons best om zelfs tot 15:00 de bestellingen te leveren, maar dit kunnen we door de overweldigende drukte niet garanderen.

Vanaf dit punt zal de vervoerder ervoor zorgen dat het pakket zo snel mogelijk bij jou thuis aankomt. Doorgaans is dit de volgende werkdag, echter komt het voor dat de verzending er langer over doet door onverwachte omstandigheden.

Mocht het toch voorkomen dat een product niet voorradig is, nemen wij contact met je op, zodat je de bestelling kunt annuleren of een andere artikel kunt uitzoeken. Met een voorraad icoon wordt dit ook bij het product zelf aangegeven.

Let op! Op feestdagen wordt niet verzonden of geleverd
Wanneer je een bestelling op de dag voor een nationale feestdag besteld, wordt deze de dag na de feestdag geleverd. Plaats je de bestelling op de feestdag, dan wordt de bestelling de dag na de feestdag verzonden en de dag daarna geleverd.

Betalen

Je kunt bij ons veilig en vertrouwd afrekenen met verschillende betaalmethoden

Vooruitbetaling per bank

Na het plaatsen van een bestelling waarbij je hebt gekozen voor ‘vooruitbetaling per bank’ krijg je van ons een e-mail met alle bankgegevens en het verschuldigde bedrag. Je kunt dit bedrag overmaken onder vermelding van bestelnummer naar ING BANK, Ten name van Creaplot B.V.
IBAN: NL84 INGB 0006 774346

Houdt er rekening mee dat de levertijd pas ingaat nadat de betaling bij ons op de bankrekening is bijgeschreven. Zodra je kiest voor vooruitbetaling per bank loop je het risico dat je bestelling vertraging oploopt.

Ideal / MisterCash

Je kunt veilig en vertrouwd met je eigen bank middels iDeal betalen. (of Mistercash voor Belgische klanten)

iDeal is beschikbaar voor vele verschillende banken. Pay.nl is het bedrijf wat het betalingsverkeer voor ons verzorgt. Bij de betaling zul je deze naam ook als begunstigde zien.

Paypal

Wereldwijd is PayPal een populaire en veelgebruikte manier van online betalen. Via een persoonlijk (en gratis) account, kan jij als klant online aankopen direct online betalen via creditcard, bankoverschrijving of het PayPal-saldo. Dit kan ook vanaf de mobiele telefoon of tablet en zonder het invullen van bank of creditcardgegevens. Bij Paypal transacties wordt een toeslag van 2% in rekening gebracht.

Riverty (voorheen AfterPay) – Achteraf betalen (Nederland)
Riverty voert voor Creaplot.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Met de Riverty App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Riverty.

Riverty – Achteraf betalen (België) Riverty voert voor Creaplot.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van Riverty ontvangt per e-mail. In de online omgeving My Riverty kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. Riverty houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Lees hier alles over de betaalvoorwaarden voor belgische klanten via Riverty . Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty . Voor meer informatie verwijzen wij u door naar Riverty . Bij Riverty wordt 2% toeslag in rekening gebracht

Spray-pay SprayPay – Gespreid betalen SprayPay voert voor ons het volledige proces uit voor het gespreid betalen. Gespreid betalen is mogelijk vanaf een aankoopbedrag van €250 tot €2500,-. Om via SprayPay te kunnen betalen moet je de volgende stappen doorlopen: • Inkomsten / lasten toets • Identificatie met behulp van IDIN • Overeenkomst digitaal accepteren • Automatische incasso machtiging afgeven. Dit gebeurt allemaal online, zorgvuldig en uiterst efficiënt. Direct krijg je te horen of gespreid betalen mogelijk is. Als de aanvraag volledig is afgerond en door SprayPay wordt goedgekeurd zal de bestelling worden opgestuurd. SprayPay zal vervolgens het eerste termijnbedrag na 30 dagen afschrijven. SprayPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Benieuwd naar de algemene voorwaarden? Ga naar www.spraypay.nl/algemene-voorwaarden/

Niet langer beschikbaar: Onder rembours

Bestellingen onder rembours zijn niet meer beschikbaar. Doordat wij nu een gevestigd merk zijn met een betrouwbare naam en door de komst van Riverty achterafbetalen is deze manier van bestellen overbodig geworden.

Mijn account

Log in op mijn account

Je hoeft niet perse een account aan te maken voor het plaatsen van een bestelling bij Creaplot.

Het aanmaken van een account heeft wel een aantal voordelen. Zo kun je snel en eenvoudig bestellen zonder telkens je gegevens opnieuw in te voeren. Daarnaast kun je gemakkelijk je persoonlijke gegevens aanpassen, bestelstatus bekijken, bestelde artikelen bekijken en je factuur downloaden.

Wachtwoord vergeten?

Bij het inlogscherm kun je kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Op deze pagina kun je jouw e-mailadres invoeren, vervolgens ontvang je een email met daarin de instructies voor het veranderen van jouw wachtwoord. .

E-mail adres vergeten?

Weet je niet meer zeker of je een account bij ons hebt aangemaakt of weet je niet meer welk e-mail adres je hebt gebruikt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren / Ruilen

Als je een product wilt retourneren, kun je bij ons een RETOURFORMULIER aanvragen. Als je dit binnen de bedenktermijn van 14 dagen doet, kun je de aankoop ontbinden en krijg je je geld terug.

Hieraan zijn een paar voorwaarden verbonden:

  • Het product is compleet
  • Het product is niet gebruikt en/of beschadigd
  • Het product is verpakt in de originele verpakking, welke in goede staat is
  • Eventuele verzegeling van het product is intact, dit houd ook in dat software activerings codes niet kunnen worden terug gegeven of na activatie product dat bij deze code hoort kan worden geretourneerd ( brother plotters )
  • Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd
  • Indien het product beschadigd retour wordt gezonden, worden de kosten bij de consument in rekening gebracht.

    Retour sturen

    Vraag het retourformulier aan via [email protected]. Nadat je aanvraag is goedgekeurd, krijg je een bevestiging met een retournummer en de verdere procedure. Bij sommige retouren kunnen restockingskosten in rekening worden gebracht. Let op: Je ontvangt van ons geen retourlabel, de kosten van retournatie zijn voor eigen rekening.

    Ruilen?

    Wil je liever een ander artikel uitzoeken? Vraag dan ook ons retourformulier aan en volg de bovenstaande procedure. Na ontvangst van de retourzending zal het bedrag teruggestort worden op de opgegeven rekening of kan worden verrekend met een nieuwe bestelling.

    Garantie

    Wanneer je een product bij ons bestelt, kun je ervan uitgaan dat het product van goede kwaliteit is. Standaard geven wij 2 jaar garantie op alle machines die wij verkopen, maar in veel gevallen is de garantieperiode langer omdat de fabrikant een langere garantie geeft.

    De garantie geldt volgens de wettelijk rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Wij adviseren je om de meegeleverde factuur met daarop je bestelnummer goed te bewaren, met deze informatie kunnen wij je eventuele klacht namelijk zo goed mogelijk in behandeling nemen.

    Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen proberen voor een gepaste oplossing te zorgen.

    Belgische bedrijven

    Zodra je de bestelling bij ons afrondt, ontvang je een factuur met daarop jouw BTW nummer en ons Belgische BTW nummer.

    Wij dragen de belasting van Belgische klanten af aan de Belgische belastingdienst. Dit is dan ook de reden dat wij een Belgisch BTW-nummer hebben en het BTW bedrag ook op de factuur verschijnt.

    Je kunt de BTW met deze factuur gewoon terugvragen. Dit verloopt op dezelfde manier als bestellingen die je plaatst bij Belgisch bedrijven.

    Afhaal

    Het is vanaf nu weer mogelijk om jouw bestelling bij Creaplot af te halen in ons magazijn!

    Dit gaat dan als volgt:

    1. Plaats de bestelling via de website.
    2. Voeg het product "Afhaal" toe aan je winkelmandje. Ga hier naar het product afhaal
    3. Eventuele verzendkosten worden automatisch verrekend.
    4. BELANGRIJK: Er gelden vaste afhaaltijden, als je eerder komt kan het zijn dat je voor niets komt.
      • Voor 13:00 besteld, zelfde werkdag halen vanaf 16:00 (geopend tot 17:00)
      • Na 13:00 besteld, volgende werkdag na 12:00 afhalen
    5. BELANGRIJK: Het is puur afhalen bij het magazijn van onze groothandel. Er is dus geen mogelijkheid tot uitleg o.i.d.
    6. OOK BELANGRIJK: Heel veel plezier met jouw creatieve hobby / bedrijf! 😊
    7. Storkstraat 24
      3905KX Veenendaal